Vandaag de motor laten lopen en gehoord/gekeken of alles goed functioneerde. Motor loopt wel mooi stil, dus geen bijgeluiden alleen loopt ie niet mooi op alle 4 de cilinders.
Denk dat nieuwe ontstekingsdelen wonderen doen. Toen toch besloten om de motor+bak compleet te gaan demonteren, mijn vader is hiermee aan de slag gegaan
en ik heb nog wat stukjes gelast in het rechter binnenscherm. Lassen ging echt goed, snap niet waarom het zo goed ging maar ben best tevreden met het resultaat.
Moet het nog netjes afslijpen alleen was mijn vader bezig om de brandstofslangen los te halen, lijkt me geen goede combi slijpen en benzine
Dus heb hem nog even geholpen met de laatste bouten en moeren. Volgens mij is er inderdaad een andere motor in gekomen, een aantal sensoren die wel op de motor
zijn niet aangesloten omdat er geen bekabeling voor is. Ook zaten er veel bouten niet goed vast of zelfs los! Zat zelfs een inbus van de aandrijfas helemaal los, gelukkig is de ashoes nog heel gebleven.
voor:
na:
Dus zie hier het resultaat, motor en auto gescheiden
Kunnen we meteen nog wat plekjes bijwerken in de motorruimte, zijn precies op tijd bij!