Heb een maandje geleden een alfa romeo 33 1.5IE gekocht met 150000km. Met de bedoeling hem gaan te gebruiken als mijn eerste eigen auto.Zijn nog een boel dingen aan te doen voor hij naar de keuring kan.Heb ook een andere alfa 33 bijgekocht voor onderdelen en die heb intussen al volledig gedemoteerd en al een hoop onderdelen van verkocht die ik niet nodig heb momenteel.
Heb er nog geen goede foto's van gemaakt enkel deze die nog van de vorige eigenaar zijn(was zeer vuil toen):

Dit is een foto van de alfa 33 die ik bijgekocht heb voor onderdelen en reeds volledig gedemonteerd:
Voor:

Na:

Hier is een lijstje van dingen die moeten gedaan worden of al gedaan zijn van mijn alfa:
-rechtse spatbord vooraan vervangen omdat de onderkant weggerot was ( heb ik gisteren vervangen met het spatbord van mijn afgebroken alfa)
-voorzetels vervangen ( zijn gescheurt, die heb ik al van de andere alfa maar ga die pas op het einde van het inorde brengen vervangen. Dan kan ik nu nog met mijn werkkleren er gaan inzitten)
-richtingaanwijzer linksvooraan nazien ( lampje is nog goed ik denk een slechte mass)
-linkse dimlicht werk niet (lamje was goed maar heb de schakelaars op het stuur vervangen van de andere alfa en werkt terug)
-olie, oliefilter, luchtfilter, distributieriemen en andere riemen vervangen ( olie en oliefilter is al vervangen. Heb ook een nieuwe open luchtfilterkelk gemonteerd. De riemen vervang ik na de keuring)
-er stond ook een houten stuur en pooknop( ik denk een optie toen want het heeft wel een alfa logo) in dat heb ik ook vervangen met een gewoon orgineel. Ik vind een houten stuur persoonlijk niet mooi
Dit zijn de dingen dat ik verlopig weet maar er zullen nog dingen moeten gebeuren.