Gebruikersavatar
alfachirurg
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 984
Lid geworden op: wo okt 03, 2007 13:19
Locatie: Nog wel
Contacteer: Website

RE: 33 SW eindelijk project start :)

za jan 16, 2010 18:16

:shock: Stichting, uitkering en dan een 33 op willen knappen :(
WWW.ALFACHIRURG.EU
Instagram: ALFACHIRURG


Nu: Alfetta GTV6 '86, Alfasud TiQv1.7ie '83,
Ducati 888 strada '93, 33 QV serie 1,
Giulietta 1.6 JTDm Distinctive in Nero Etna.

Gebruikersavatar
brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3438
Lid geworden op: di jun 26, 2007 18:30
Locatie: Obdam
Contacteer: Website

Re: RE: 33 SW eindelijk project start :)

za jan 16, 2010 19:02

:shock: Stichting, uitkering en dan een 33 op willen knappen :(
Tsja,ik heb moedwillig al niet gereargeerd,ik wou dat ik op kosten van een ander een dikke motor in mn alfa kon hangen(opgeknapt is ze al)
Helaas moet ik het zelf betalen.

Wel veel succes met het opknappen van deze SW,en ook met zoeken naar mensen die je kunne helpen.
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

7w1273d
Junior Member
Junior Member
Berichten: 53
Lid geworden op: wo okt 21, 2009 22:39
Locatie: Waalwijk
Contacteer: Website

Re: RE: 33 SW eindelijk project start :)

za jan 16, 2010 19:42

:shock: Stichting, uitkering en dan een 33 op willen knappen :(
tja wat zal ik zeggen

het is je passie of niet.

toch??

de auto heb ik trouwens op eigen kosten gekocht en al het fatsoenlijke gereedschap dat er aangeschaft gaat worden zal ook uit eigen zak gaan.
het is simpelweg een hobby die ik weer oppak nu het wat beter mogelijk is dan voorheen voor mij.
ja ik heb een uitkering nee ik heb mijn rijbewijs nog niet maar wat doet dat er toe als je maar lekker bezig bent en in mijn geval niet thuis hangt en achter de pc blijft hangen
en daar ook je geld in verkwist.
ik heb maling aan geld ik geef het toch wel uit kan ik het beter in me 33 steken daar heb ik in de toekomst meer aan dan al die spellen en hardware voor me pc + om de 2 jaar een nieuwe pc kopen.

inieder geval bedankt voor het succes wensen

groet remco
If youre car wont run dont kick it but give it a gentle pad on its hood and fix it.
To much cars go to waste treath them with respect as you would like to be treated

7w1273d
Junior Member
Junior Member
Berichten: 53
Lid geworden op: wo okt 21, 2009 22:39
Locatie: Waalwijk
Contacteer: Website

RE: 33 SW eindelijk project start :)

di apr 06, 2010 22:36

Grrrr lekker is dat,

heb ik alles geregeld om mijn blok en bak uit mijn swtje te halen komt de gemeente langs, wat blijkt klachten uit de buurt of beter gezegd buurt opgeruid door 1 persoon in de buurt,
daardoor dus meerdere klachten bij gemeente terechtgekomen. hierdoor moet alles wat met auto`s te maken heeft en sleutelen weg zijn bij de stichting binnen 2 weken.
dit niet gedaan zullen sancties volgen betreffende het sleutelen zonder millieuvergunningen.

dus dan maar niet met pasen sleutelen en de zondag daarop mijn motor en bak eruit halen GRRRRrr.
ipv daarvan op zoek naar nieuwe stal / sleutel plaats.
geen nood zat al plek in achterhoofd en die is het ook geworden voor al zeg ik het zelf voor een prikkie.

30 euri in de maand buiten (dat helaas wel) maar wat wil je voor dat geld 10 euri extra voor de dagen dat ik de hal nodig heb. is allemaal nog te overzien.
zal deze week tijdens verhuizing van me SW wat foto`s schieten.

gelukkig project gered door nieuwe stal plaats :D:D:D
If youre car wont run dont kick it but give it a gentle pad on its hood and fix it.
To much cars go to waste treath them with respect as you would like to be treated

7w1273d
Junior Member
Junior Member
Berichten: 53
Lid geworden op: wo okt 21, 2009 22:39
Locatie: Waalwijk
Contacteer: Website

RE: 33 SW eindelijk project start :)

za okt 23, 2010 01:12

nou mensen,

het schiet niet echt op na verplaatsing van mijn karretje niet veel beter gezegd niets meer aan gedaan.

ben haast bang om hem onder het zijl vandaan te halen gezien de deuk linksachter (en roestvorming)

zondag ga ik de voorbereidingen treffen om dan eindelijk motor en bak helaas onderlangs eruit te krijgen.
hoop dat ik eraan denk om fotos te maken.

nou ja jullie zien ze wel verschijnen.
If youre car wont run dont kick it but give it a gentle pad on its hood and fix it.
To much cars go to waste treath them with respect as you would like to be treated

Gebruikersavatar
beer75
Full Member
Full Member
Berichten: 260
Lid geworden op: do apr 12, 2007 15:00
Locatie: Zevenaar

RE: 33 SW eindelijk project start :)

za okt 23, 2010 10:01

Zooo..... dacht al dat het project ten einde was gelopen. Maar ik vind het moedig dat je hiermee door gaat. Zoals al gezegd; Gezien je plannen en de staat van de koets, zou ik er niet aan beginnen. Tegenwoordig worden er hier vaak 33's aangeboden in een veel betere staat voor weinig geld waar je niet zoveel aan hoeft te doen.

Succes met je project!!
Nu:
Giulietta 1.7 QV ‘10

Voorheen:
156 SW 1.8 TS ‘05
GT 2.0 JTS ‘05
GTV 2.0 V6 Turbo '95
75 2.0 TS '87
146 2.0 16V Ti '99
33 1.7 16V QV '93
33 1.5 IE '91
33 1.3 S carbs '90
33 1.7 IE '93

7w1273d
Junior Member
Junior Member
Berichten: 53
Lid geworden op: wo okt 21, 2009 22:39
Locatie: Waalwijk
Contacteer: Website

RE: 33 SW eindelijk project start :)

za okt 23, 2010 10:06

tja ik weet het maar toch,

ik wil een projectje en ook al zijn meeste in 33`s op zich wel een project degene die overal aangeboden worden zitten dan weer boven mijn budget kwa aanschaf.
we gaan gewoon door en maken er het beste van meer kunnen we niet doen,

dalijk ff nieuwe sleutel ophalen van mijn stalplaats en dan morgen hopelijk goed weer om buiten te kunnen sleutelen.

alle externe motorische losse delen los assen uitlaat dynamo nou je kent het wel.
If youre car wont run dont kick it but give it a gentle pad on its hood and fix it.
To much cars go to waste treath them with respect as you would like to be treated

Terug naar “Projecten”