Voor de geinteresseerden hieronder de fotoreportage die gemaakt is.
33 dinitrol
Het word inderdaad goed aangepakt,bodem word helemaal kaal gemaakt en dan kom je die beroerde plekken tegen natuurlijk. De gemiddelde 33 rijder zal dit niet meer uitgeven aan z'n 33 vermoed ik zo . Voor mijn broer heeft deze 33 een bijzondere waarde namelijk. De rekening totaal was nl ca € 2.200,-Das is mooi werk! Het is wel mooi grondig aan gepakt. Wel bekende roestlocaties bij een 33. Ik zxie dat je aandrijfhoezen ook meegespoten zijn? ik weet niet wat dat spul doet op rubber?
Maar het was wel allemaal ver heen! De komende jaren zit daar geen laswerk meer aan, wel zo prettig.
Wordt hier wel altijd vrolijk van als 33gers goed aangepakt worden!
De rekening totaal was nl ca € 2.200,-
Ja, Frank dat is deze idd. en nog steeds op de Stellares .Kosta is dit de auto waarmee jullie toen bij mij geweest zijn ?(stond toen op stellares meen ik, gave kar )
Heb je foto's bekeken, en tis idd een echte Alfa.![]()
Eerlijk; ben blij dat dit mijn auto niet is, wat is ie volgeblubberd zeg...Uiteraard je wilt roestprotectie, maar wat al eerder geopperd werd, je zit tot je ellebogen in de drek als je er aan wilt ('moet' usually
) werken...
Grtz,fRank
Incl. al het laswerk en een gloednieuwe benzinetank .De rekening totaal was nl ca € 2.200,-![]()
![]()
![]()