Zo'n verhaal ken ik ook ... Kennis van mij ging wel even een auto ophalen voor een vriend van hem, een ambulance met golf2 erop achter zijn golf 4.... Eindigde in een flinke ravage ( was misschien beter als ze de auto met de neus naar voren op de kar hadden gezet.. ), 2 platte golfjes en een kromme ambulance. Verzekering betaalde geen cent uit, die Golf 4 had nooit die kar mogen trekken namelijk....Zeker een mooie fot Jens en gelukkig geen politie tegen gekomen begrijp ik.
Heb het meegemaakt dat iemand een GTV 4 kwam halen met een 75 + trailer en hij meende de GTV 4
voor een nette prijs te hebben gekocht,maar naar aanhouding werd dit aardig duurder.
Zo'n dingen kun je beter maar niet doen. Kan idd heel duur uitvallen. Je mag bij aanhouding meestal ook niet verder rijden en je kunt dan dus de kar laten staan om een andere auto te gaan halen, best lastig als je ver van huis bent.
Als ik ver van huis een auto wil kopen laat ik hem tegenwoordig ophalen door een bergingsbedrijf hier in de buurt. Kostte me 125 euro om een auto van Friesland naar Cuijk te krijgen. Auto wordt dan binnen twee weken opgehaald. Voor dat geld ga ik niet meer liggen kloten met een kar en trekkende auto regelen.