Na het ophalen van mijn gebakje de 5e ook nog een 2 tal foto's gemaakt met de 75 van INDY. Ik kreeg eerder al verwijten waarom deze foto's nog niet op het forum tezien waren. Bij deze dus twee foto's van oma en kleindochter:
Stond deze alfetta vanmiddag in Heerenveen?? Was vanmiddag blij verrast een witte Alfetta 1800 1e serie te zien. Ben er even naast gestopt om een paar foto's te schieten. Gebruik je hem als daily driver of gaat ie straks in de winterslaap??
Ja, op het ogenblik gebruik ik mijn Fetje als dagelijks gebakje. Wat me erg goed bevalt, start altijd. Alleen de carbs moeten beter worden afgesteld.
In de nabije toekomst wil ik wel de voor en achter parafan en de buitenste dorpels vervangen. Het is verder een harde auto, met wat ouderdomsroest die bij de leeftijd hoort. Maar dit werk ik geleidelijk allemaal bij of vervang ik. Vorige week heb ik de lagers en de lower balljoint vervangen. Dus GTV42.0, mijn Fetje is weer een stukje beter. We hobbieen rustig verder.
Harm: waar in Heerenveen heb je mijn Fetje zien staan?
De alfetta stond toen vlakbij de HaJe ( tussen HaJe en de Leeuwarderstraatweg) op de hoek van de rotondeweg & de Uhlweg.
Is deze alfetta daar vaker te vinden?? Ik begrijp van Indy dat je in Joure woont. Zou je zo vaak mogelijk over de Jousterweg willen rijden???
Dan spot ik je misschien wel vaker want daar woon ik.