ben al jaren bezig met een sud sprint uit 1984
vreemde is dat hij geen plastic skirts heeft zoals elke QV uit die tijd neem aan dat ze er af zijn gehaald??
dus hij ziet er uit als een 1.7 uit 1988 de kleur is ook van een 1.7 zilver metallic met bronze tint alfa 33 heeft deze kleur ook
auto is in 2001 gekocht door mij en meteen in de stalling gezet voor 2 a 3 jaar omdat dit exemplaar in een zeer goede conditie was en nog steeds is.
2003 of 2004 heb ik de auto gestript en ben ik begonnen met verzamelen van de sprint delen van een 1712cc wilde het onderstel en remmen niet meer op de versnellingsbak vind persoonlijk dat deze remmen te snel heet worden
te zoeken voor de 1.7 configuratie
1712 cc boxer motor van een 146 of 147
2 cilinderkoppen carb versie
onderstel sprint 1.7 of een 33 met geventileerde schijven
stuurbekrachtiging compleet
remleidingen + hooftremcilinder = rembekrachtiger en remverdeler onder achterbrug
zijskirts onder dorpel en spoilertje
onderstel en stuurbekrachtiging is van een 33 16v
alle delen remmen komen van een donor sprint de 87-DH-GS afgifte nummerbord 28-12-1999 import sprint italie
zijskirts waren deels beschadigd heb ik via via extra gekocht spoiler komt ook van de donor sprint
heb een motorblok met kleppen schade gekocht bij louwie in houten
cilinderkoppen heb ik uit de 1700 sprint gehaald en van deze 2 weer 1 blok gemaakt
al deze moeite heb ik gedaan zodat de pomp van de stuurbekrachtiging er weer op kan