Hhmm, volgens mij is dat bij Da Lorenzo in de schuur.
In Nijverdal. Of heb ik dat mis?
Mvg
Sander
Van wat ik op school geleerd heb de korte stukjes draad in de alu injectorhuizen niet...Van wat ik me nog van school herinner zou een m8 bout meer als een ton kunnen hebben qua trekbelasting...
Met een krikIk heb geen takel dus gewoon met een krik onder het blok....Ben wel benieuwd hoe jullie dat dan bij een 1.4 en 1.7 doen?![]()
Doe ik trouwens ook zo bij een 1.3 en 1.5
reijnaje zegt toch duidelijk dat hij geen takel heeft, en het daarom met een krik doet bij zowel 1.3 als 1.5? Dat is dus waar hij over praat. Ik begrijp dat jij het nog nooit met een krik geprobeerd hebt, mag ik me dan ook afvragen waarom jij daarover in shockMet een kriken dan zeggen dat met een ketting niet handig is. je hebt het zelf nog nooit geprobeerd begrijp ik................................dus ik snap niet waar je over praat.
Gr Tom
reijnaje geeft enkel en alleen zijn mening 'zou ik toch anders gedaan hebben'. En dat is ook PRECIES wat ik zelf dacht toen ik de foto's zag: 'hmm, dat alles aan het inlaatspruistuk..dat had ik anders gedaan'... Dat heeft niets te maken met of het kan of niet, want dat het kan heb jij al bewezen. Het gaat puur om het feit dat hij en ik die methode niet toegepast zouden hebben in die situatie.Ik kan het niet uitstaan als mensen commentaar leveren terwijl ze hetgeen waar ze commentaar op leveren zelf niet eens geprobeerd hebben!! Net zoals jij dat ook niet geprobeerd hebt en toch commentaar levert! En als je dan op de proppen komt met een andere optie mag je mij een uitleggen wat er veiliger is aan een krik!? ipv mijn optie af te kraken. ik snap ook dat hij geen takel heeft maar hij geeft niet aan hoe ik de takel dan wel moet bevestigen. Daarnaast moet je even zijn eerste reactie lezen![]()
gr Tom
niet het meest handige topic voor zo'n vraag, maak even een foto want weet niet uit mijn hoofd welk T - stuk je bedoeld (en model 33, misschien dat het nog per model anders is), ik heb nog genoeg meuk van een 16V liggen dus kan je misschien wel helpenFF een vraagje, we zitten hier met een klein probleempje met een 33 van 1990. hij/zij heeft een kleine koelvloeistof lekkage boven de startmotor bij het t stukje enig id waar je deze nog kan krijgen????
Dat moet het T-stuk zijn dat in de slang zit naar de kachel, vanuit dat stukje loopt een dunner slangetje naar het koelvloeistofreservoir. 2 kantenvan het t-stuk hebben dus een grotere diameter als het derde.niet het meest handige topic voor zo'n vraag, maak even een foto want weet niet uit mijn hoofd welk T - stuk je bedoeld (en model 33, misschien dat het nog per model anders is), ik heb nog genoeg meuk van een 16V liggen dus kan je misschien wel helpenFF een vraagje, we zitten hier met een klein probleempje met een 33 van 1990. hij/zij heeft een kleine koelvloeistof lekkage boven de startmotor bij het t stukje enig id waar je deze nog kan krijgen????