Ik ga dit zeker regelmatig volgen.
Trouwens gaan jullie ook de kunststof (Modar) bodypart demonteren?
Ik heb (had) een DVD waar ze bij Zagato allerlei reparaties uitvoerden aan paneeldelen.
Ook aan het achterpaneel. Deze verwijderde ze door eerst met een decoupeerzaag het grootste deel van het paneel weg te zagen (vlak langs de randen).
Het laatste trokken ze los en een staaldraadje (zelfde methode als je een voorruit lossnijdt).
Zou dit niet kunnen zonder een gat in het paneel te snijden?
Een kan buiten en de andere kant van de snijdraad in de kofferruimte.
Ik ken iemand die heeft de dorpels zo losgesneden en weer gemonteerd.
Volgens hem was het een fluitje van een cent.
Het monteren van het kunststof deel deden ze door eerst het metaal van de body schoon te maken, dan met de kwast "protected paint" aan te brengen en daarna met een grote Sikaflex spuit een hele dikke kitrand aan te brengen. Die delen leken carosseriedelen leken niet meer verzinkt te zijn.
Ook vind ik de foto's meevallen. Ik zie geen grote doorgerotte plekken. Wat laat je eraan doen?
Alleen schoonmaken en weer in de protectie of nieuwe delen maken en erin lassen?