Die velgen kunnen er gelukkig ook weer af! (zet even een op want tegen zo veel glimmertjes zijn mijn tere oogjes niet bestand...).EDIT: Vervalt in herhaling over de regen....Kan echt nog veel gemakkelijkerGeweldig leuke Sud, gefeliciteerd! Persoonlijk vind ik de originele wielen ook helemaal niet lelijk...
Wat de grijze bumpers betreft: bij de HEMA heb je voor een euro of 5 een flesje voor behandeling van kunststof delen (in het rek bij de automaterialen zoals champoo), werkt beter dan al die dure zwarte troep uit de automaterialenwinkel en je krijgt er geen smerige handen van. Het is een melkachtige vloeistof en ik gebruik het al jaren. Werkt ook prima op de banden, ziet de hele auto er als nieuw uit.
Koen
Busje wd40 heb je al staan op een doekie en peotsen maar , dag later met een schone doek uitwrijven eventueel nog een keer
Herhalen en klaar.
Grt rogeralfa
Mooie Sud zeg. :thumbs
Ronals zijn mooi, maar dit is (mij) te bling zo. Zonde. Gewoon ff grijs spuiten en het is af. De originele wieltjes zijn ook erg fraai, maar uitsluitend geschikt voor TRX bandjes toch???? Das jammer !!
Die velgen kunnen er gelukkig ook weer af! (zet even een op want tegen zo veel glimmertjes zijn mijn tere oogjes niet bestand...).EDIT: Vervalt in herhaling over de regen....Kan echt nog veel gemakkelijker
Busje wd40 heb je al staan op een doekie en peotsen maar , dag later met een schone doek uitwrijven eventueel nog een keer
Herhalen en klaar.
Grt rogeralfa
Mooie Sud zeg. :thumbs
Ronals zijn mooi, maar dit is (mij) te bling zo. Zonde. Gewoon ff grijs spuiten en het is af. De originele wieltjes zijn ook erg fraai, maar uitsluitend geschikt voor TRX bandjes toch???? Das jammer !!
Wat is er mis met TRX?
giulietta nero is vaak niet de moeilijkste maar hier wil ik eerst zelf nog een tijdje in sturen, erg leuk nl, enorme beleveing in zo een wagenGuilietta Nero een beetje kennende is alles te koop.
Ik heb de Sud ook gezien en het is best een leuk exemplaar.
..maar nu even niet
mvg toni
Of deze kopen voor €10.-..maar nu even niet
mvg toni
Om even op het bumperverhaal terug te komen, probeer het eens voorzichtig met een verfstripper / heater dingesje ding.
Toplaag verwarmen en hij wordt weer zoals ie origineel was, hij blijft dan ook veel langer mooi.
Note)
even op een bumpert van Stefan uitproberen
Verkrijgbaarheid van de bandjes: Ik heb me altijd laten vertellen dat er dan niets anders op die velg past.[
Wat is er mis met TRX?
Inderdaad, op de originele TRX velgen van een Sud zitten bandenVerkrijgbaarheid van de bandjes: Ik heb me altijd laten vertellen dat er dan niets anders op die velg past.[
Wat is er mis met TRX?
De TRX velgen zijn fraai, fraaier dan de bling bling waardoor de echt hele fraaie auto toch een beetje "Matchbox Whizzywheel" wordt..
Maar terecht opgemerkt: Ieder zn ding en ze zijn er ook zo weer af.