Naar mijn weten zat het probleem in het differentieel. Een Q2diff bracht de oplossing.hoi david,
stephan had veel problemen met de (2.8 spider TB, 312pk 447NM) versnellingsbak. die kon het vermogen steeds niet aan.
dus een andere bak is misschien goed om naar te kijken
Volgens mij is daar toch echt een kappa jtd bak achter gekomen....Naar mijn weten zat het probleem in het differentieel. Een Q2diff bracht de oplossing.hoi david,
stephan had veel problemen met de (2.8 spider TB, 312pk 447NM) versnellingsbak. die kon het vermogen steeds niet aan.
Eventueel is het nog een optie om een bakkoeler te plaatsen. Verder zijn de bakken oerdegelijk
haal je de 2.8turbo en bi-motor gtv niet door elkaar?Volgens mij is daar toch echt een kappa jtd bak achter gekomen....Naar mijn weten zat het probleem in het differentieel. Een Q2diff bracht de oplossing.hoi david,
Eventueel is het nog een optie om een bakkoeler te plaatsen. Verder zijn de bakken oerdegelijk