De afgelopen dagen vooral besteed aan het inventariseren van alles wat er ontbreekt, alles wat vervangen moet en alles wat nog goed is. De bestelling van de benodigde onderdelen is de deur uit en in behandeling, het enige wat ik niet kan vinden zijn de klemmen waarmee de chroomlijsten boven op de deur vastzitten
. De zaak waar ik bestel (in Duitsland, want daar is het het goedkoopste) gaven weer spontaan 10% korting omdat ik lid ben van een Alfa-club (bij mijn eerste bestelling had ik opgegeven dat ik lid ben van 2 Alfaclubs en meteen gevraagd of ik dan 20% korting kreeg
, ging helaas niet door....).
Nu ben ik begonnen aan het roestvrij maken van die stukken spider die onder de bling verdwijnen, dit gaat met de kwast geschilderd worden. Dan de portieren, motorkap en kofferdeksel goed afhangen en de spider opbouwen (dan zullen de bestelde onderdelen ook wel binnen zijn).
De eerste stukjes chroom en rvs heb ik al gemonteerd, ziet er prima uit!
Update 30-06-2012:
De wederopbouw is gestart, de achterkant is klaar! Het schoonmaken van achterlichten, rubbers etc neemt behoorlijk tijd in beslag, maar ja, nu kun je overal goed bij .....
Foto's: