Je weet niet half waar ik aan bezig ben BertAl dat werk aan de auto van een ander terwijl je zelf nog zoiets moois hebt staan...ik zou het niet kunnen.

Je weet niet half waar ik aan bezig ben BertAl dat werk aan de auto van een ander terwijl je zelf nog zoiets moois hebt staan...ik zou het niet kunnen.
Dan blijf ik bij mijn 164De org bodemdelen bij Tuynder zijn in ieder geval (vwb de voorste stukken) al langere tijd niet meer leverbaar...Dat is nu de reden waarom ik nooit en 156 zou kopen![]()
Wel mooi werkje
Je zou haast denken dat het loont om standaard bodemplaten voor een 156 te laten maken....
147 en GT zijn op dezelfde manier gebouwd cq 'behandeld' trouwens...
Grtz,fRank
Beiden zijn inderdaad minder verkocht danwel jonger nog. Maar reken maar dat ze op termijn ook aan de beurt zijn. (zie alfachirurgs foto's van zn eigen 147..)Dan blijf ik bij mijn 164De org bodemdelen bij Tuynder zijn in ieder geval (vwb de voorste stukken) al langere tijd niet meer leverbaar...Dat is nu de reden waarom ik nooit en 156 zou kopen![]()
Wel mooi werkje
Je zou haast denken dat het loont om standaard bodemplaten voor een 156 te laten maken....
147 en GT zijn op dezelfde manier gebouwd cq 'behandeld' trouwens...
Grtz,fRank![]()
147/GT heb ik nog niet voorbij zien komen hier met zulks reparatiewerk, de GT is wel wat zeldzamer.
Bert One?He Bert kijk eens!
Die had je al klaar kunnen hebben! i.p.v. aan wegwerp producten te werken (grapje, ik weet dat jij weet wat je doet)He Bert kijk eens!
Meestal als de naam Bert valt op dit forum weet ik dat het niet over mij gaat, met name als er een harde Bert met strakke body wordt aangeboden, maar in dit geval was het aan mij gericht. Ik had wel eens aan met de chirurg ge pb´eed over een eventuele ruil van mijn non running Montecarlo tegen zijn non nog wat ´59 Giulietta project. Eens mijn MC running and shiny is, zou ik eventueel opnieuw met de Ch contact op kunnen nemen but tomorrow never knows zoals men reeds in 1966 zei.Bert One?He Bert kijk eens![