op het moment dat er zich een ander probleem voordoet dan eerst ALTIJD OPNIEUW BEGINNEN.
want anders vergeet je iets, ben je 2 weken aan het zoeken en is het iets simpels van 5 euro.
zelf hardhandig ondervonden.
ik heb zelf 2 IE tjes gehad een 1.4 en een 1.7, nooit problemen met starten of raar lopen.Wie heeft er ervaring met deze ontsteking-modules / computer dinges etc.
Ik heb haar buiten verwachting nog steeds niet verkocht, en krijg elke dag meer spijt dat ze te koop staat.
Nu was ik dus wel benieuwd wat mensen een betere kwaliteit vinden en wat beter rijd voor op een 1.7 I.E. . Ik heb mij laten vertellen door een oud-lokale monteur dat de Motronic ( de latere type computerdinges '93-'94) een betere kwaliteit is (minder gezeik mee) dan de oudere type LE3 Jetronic.
Iemand die hier ervaring mee heeft?
De monteur heeft zelf ook een 1.7 Jetronic gehad (1989) en had veelal gezeik met de LHM/computer, net als ik nu.
Hij had toen de tijd een sloper gehaald met de motronic, deze over gebouwd op zijn type 2 en tot 3 jaar daarna geen gezeik meer gehad met slecht lopen bij koude motor, verkeerde inspuiting, slechte ontsteking etc etc.
Na die 3 jaar was er geen type 2 meer door een boom die overstak.
Ja! Wil het gewoon "origineel" hebbenIk las dat je een kabelboom zoekt heeft harry die toen ook vervangen of gerepareerd?
Grt rogeralfa
Gerepareerd.Ik las dat je een kabelboom zoekt heeft harry die toen ook vervangen of gerepareerd?
Grt rogeralfa