Ik heb nieuwe koplampen (lagen al sinds 2002 op de plank) in de 75 gezet. De elektronische koplampverstelling heb ik overgezet. Was wel wat werk maar het lukte goed. Ik heb ook de naden tussen het kunstofhuis en het glas voor de zekerheid maar dicht gekit. Hij smoelt weer lekker firs.
Maar......ik heb ook een probleem sinds kort. Op een hobbelige weg begint de motor te stotteren, op een heel lichte manier weliswaar. Eerste idee was verstopt benzine filter of een slecht contact, maar dat blijkt het niet te zijn. Alle stekkers gecontroleerd naar de brandstofmotor. De onderbrekingen in de loop van de motor zijn ook te kortstondig voor vermiderde benzinedruk. Ik heb ook een proeflampje gekoppeld aan de voeding van de benzinemotor maar die blijft constant branden. Ook als de motor stottert.
Onder de motorkap zag ik dat de kabel naar de lamdasonde los hing welke ik met een tyrap heb vastgezet. Verder andere contacten onder de motorkap bekeken, en geen bruine stekkers of iets dergelijks gezien.
Ik wil eigenlijk het proeflampje aan alle mogelijk voedingen koppelen (1 voor 1) die het probleem kunnen veroorzaken maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Wie heeft er tips voor me……..