Standard rietjes
Dragan, ik zal van de week ze eens even opmeten, ben zelf ook erg benieuwd naar de diameter. De standaard 3.0 Amerika buisjes heb ik ook nog, dus dat kan ik dan ook mooi vergelijken.

Standard rietjes
Dragan, ik zal van de week ze eens even opmeten, ben zelf ook erg benieuwd naar de diameter. De standaard 3.0 Amerika buisjes heb ik ook nog, dus dat kan ik dan ook mooi vergelijken.
Als ik me goed herinner zijn de chroom buisjes vd 12V 2 mm ruimer, mou weet ik niet zeker of dit dezelfde zijn of zijn deze groter?Standard rietjes
Dragan, ik zal van de week ze eens even opmeten, ben zelf ook erg benieuwd naar de diameter. De standaard 3.0 Amerika buisjes heb ik ook nog, dus dat kan ik dan ook mooi vergelijken.zijn 34,5 mm ID en 43 mm buitendiameter. Ik heb vermoeden dat jouw bling-bling exemplaren een stuk groter zijn.
Het wordt echt spannend want heb de inlaatbuizen opgemeten en... 39 mm? Aan de buitenzijde welteverstaan?..Ben nu ook wel benieuwd of dit een QV blok of een standaard 12V blok is. En Michel je hebt me wel aan het denken gezet. Zo een testje op de rollenbank kan eigenlijk helemaal geen kwaad. Bedankt voor de info Stephen!
Ben wel errug benieuwd naar de performance op de bankHahaha eigenlijk heb je nog gelijk ook, eigenlijk is het het niet meer belangrijk.
Ik zal vandaag of morgen even een filmpje maken van de 3.5 tijdens het rijden...mooi om met jullie te delen:-)
Ok dan, vol verwachting verblijven wij hierbij..De filmpjes van de 3.5 komen heel binnenkort online