Soort van dooskijkers dus....uiteindelijk zijn ze daarom ook nooit op de 33 bij mij gekemen daarom nog nieuw in doos.....
Goed bezig Jorrit.
hahaha
Soort van dooskijkers dus....uiteindelijk zijn ze daarom ook nooit op de 33 bij mij gekemen daarom nog nieuw in doos.....
Goed bezig Jorrit.
Daar heb ik toch heel andere associaties bij...Haha idd dooskijkers
a propos, inderdaad je hebt geliek HaansZijn wij niet allen?
Van dat hemeltje zag ik laatst in de nieuwe 33 van Kim... dat maakt de auto wel gelijk erg donker en grauw van binnen vonden wij. Leek mij ook mooi met de 33 van m'n vriendin te doen, maar dat gaan m toch maar niet worden..vandaag weer veel geschuurd en alvast een aantal dingen gedemonteerd.
hemeltje is er uit, die wil ik zwart hebben. iets met een zwart stofje had ik in gedachten. GTA style....
dakdragers zijn er af, binnenbekleding is er bijna allemaal uit.
dat moest ook wel anders kan de hemel er niet uit.
en last but not least het f****** zware schuif/kantel dak
ik had niet gedacht dat zoiets zo zwaar kon zijn, maar het is er uit.
binnenkort maar weer verder met schuren en steenslag pitjes uit het schuifdak halen.......
ik ben destijds gewoon naar de lokale stoffenzaak geweest en gevraagd naar een zwarte stretchstof die kan je in alle hoeken en vormen dan over je hemel plakken had wel meer textiellijm nodig dan gedacht stond op de bus dat je 10 m2 kon doen heb er twee bussen door gejaagd....Aha, interessant, maar was dat een bekledingsstofje? Of geheel iets anders?
ah, bedankt voor de tips. ik zal even op de strun voor een aantal m2 stretchstofik ben destijds gewoon naar de lokale stoffenzaak geweest en gevraagd naar een zwarte stretchstof die kan je in alle hoeken en vormen dan over je hemel plakken had wel meer textiellijm nodig dan gedacht stond op de bus dat je 10 m2 kon doen heb er twee bussen door gejaagd....Aha, interessant, maar was dat een bekledingsstofje? Of geheel iets anders?
niet al te dikke stof en om de randjes heen vouwen moet het helemaal hoed komen had de lijm van motip gebruikt maar zijn vast meerdere merkenah, bedankt voor de tips. ik zal even op de strun voor een aantal m2 stretchstofik ben destijds gewoon naar de lokale stoffenzaak geweest en gevraagd naar een zwarte stretchstof die kan je in alle hoeken en vormen dan over je hemel plakken had wel meer textiellijm nodig dan gedacht stond op de bus dat je 10 m2 kon doen heb er twee bussen door gejaagd....Aha, interessant, maar was dat een bekledingsstofje? Of geheel iets anders?
mijn vorige 33 had ook een zwarte hemel. stond wel leuk vond ik.
deze heeft ook nog een schuifdakje, dat zorgt weer voor wat extra licht in de auto.
zal wel ellende worden om het er netjes in te krijgen, maar de huidige hemel is beschadigd en laat op de eindjes los.....