Emile, nodig gt@freak en de gatenzagenset eens uit?
Suc6 met dit project, ga'k volgen!
Grtz,fRank
Heeft één of andere fabrikant, ik meen in Suffenhuizen of zo, toch ook eens gedaan met een 911-model of zo ?? Wordt dus "gewoon" een paar jaar doorontwikkelen..Had uiteraard heel dat TS cup reglement nog niet gezien... In dat geval ben je mooi met de verkeerde auto begonnen...
Grtz,fRank
Dan kom ik dan wel langs met m´n toolkit!En als het me écht niet bevalt, & de GTV niet zo makkelijk een nieuwe liefhebber/eigenaar/racer zou vinden dan mik ik alle rubbers eraf, 4 pitter eruit, alles in uniball's, dikke/kekke stabi/dempers erop, dikke Busso erin, sperreke erop, dozijn slijpschijven halen bij Formido en goaoaoaoann !!!!
Dit is mijn 2.016v en ik rij er alleen maar trackdays mee. Ik heb een paar keer met de TB op het circuit gereden en dat was erg zwaar op de vooras. Wat de GTV nu weegt weet ik niet. De GTV is alleen leeggehaald aan de binnenkant. Ramen, deuren, motor/kofferklep zijn nog standaard, dus qua gewicht kan er nog veel aan gebeuren. Zo'n GTV is erg leuk. Het stuurt erg goed, maar mis toch echt serieus vermogen (zeker met een standaard versnellingsbak). Uitaccelereren vanuit een wat hogere versnelling is echt een ramp. Erg jammer, want de potentie van de GTV is erg goed. Als cupracer erg leuk, maar voor het echte werk te langzaam. Dus een 24V er in, of een coupe 16V Turbo blok zoals ik ga doen.Thanks ! Is dit je 2.0 TB ? Trackday (en) of race ? Ben (dus) erg benieuwd wat je auto weegt ! Alles eruit/kunststof glas ? Ballast weggeslepen of niet ? Natuurlijk is een zespitter wat zwaarder, weet je zo wellicht ook het verschil tussen het gewicht van een 6 cyl. en een 4 cyl. motor ?
Nope!150pk ts zijn dezelfde, 155pk hebben andere lagering en durven wel eens olie zuipen ...