Ik vind die blauwe echt te gek. Met maximale inspanning om de auto zo licht mogelijk te maken. Kunststof zij- en achterruit. Volgens mij was de kofferklep ook van kunststof. Hij was ook echt een van de snelste op de baan!
![Afbeelding](http://i54.photobucket.com/albums/g106/gtveloce/20120721_141629.jpg)
![Afbeelding](http://i54.photobucket.com/albums/g106/gtveloce/20120721_165333.jpg)
![Afbeelding](http://i54.photobucket.com/albums/g106/gtveloce/20120721_141642.jpg)
Spa Italia 2012 reed deze Nederlandse GTV mee tijdens het vrijrijden, als ik het me goed herinner dat er een bestickering van A-repair (of andere bekendere Alfa-toko) op.
![Afbeelding](http://i54.photobucket.com/albums/g106/gtveloce/20120429_142855.jpg)
In de zojuist aangehaalde AR Championship rijdt echt gaaf spul mee, hoor. Zoals deze GTV met 3.2 compressor (pas geleden verkocht)
![Afbeelding](https://farm3.staticflickr.com/2911/14020512099_a93af017fa_b.jpg)
En zelfs een GT Diesel!
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Afbeelding](https://farm3.staticflickr.com/2904/14184052156_bc4f21ccb1_b.jpg)
En 164!
![Afbeelding](http://alfaracer.com/wp-content/uploads/2014/02/ian_brookfield.jpg)
Ik vind 't gaaf dat je zulke modellen daar ziet rijden, iets dan in NL bijna nooit gebeurt.