Super bedankt! Het is trouwens antraciet met parelmoerwit
! Vanmiddag de wagen gestart en dat is allemaal goed gegaan, maar na 10 minuten warm lopen kwam er direct een onbetrouwbaar geratel uit het blok.. waar ik van schrok en 'm dus direct heb uitgezet.
Geen idee wat het kan zijn, het kwam niet uit de distributie. Er zijn wel twee sleutels gevallen op het blok op een plek waar ik niet bij kan.. geen idee hoe ik die er weg ga krijgen, nu kan ik er ook niet achter komen of dit wel de daadwerkelijke oorzaak is.
Alles zit perfect passend op zijn plek, zoals het hoort. Hij liep de eerste 10 minuten ook heel soepel, geen gekke dingen. Maar toen hij eenmaal wat warmer was, begon het te ratelen.. erg klote dit!
Heb hem niet meer gestart, ben bang dat ik het blok naar de ... help.
Oliepeil is goed, zoals ik al zei zitten alle onderdelen die los zijn geweest goed vast en heb ik op deze onderdelen nieuwe pakkingen gezet. Er kan naar mijn weten echt niks fout zijn, behalve dan dat er twee sleutels op het blok zijn gevallen waar ik niet bij kan.. ik ben motorisch gezien echt geen held. Remmen, wielen, uitlaat en interieur etc. lukt mij nog wel, maar motorisch gezien blijf ik het liefst van alle moeilijkheden af.
Vandaar, tot hier en niet verder voor mezelf.