M'n "daily" is inmiddels een beetje "moe" geworden, daar gaan we de komende maanden ff wat aan doen. De motor is super-suf, gebruikt (wat) koelwater, dus die er uit gehaald en de motor
gaat maandag naar Marco van Doorn/Alfaspecials. De motor wordt helemaal uit elkaar gehaald, nieuwe keerringen/lagerwerk en verder alles wat maar vervangen dient te worden. Straks dus
een "nieuwe" tor ! Wellicht hier & daar een beetje opleuken (nokkenasje of zo, vliegwiel wat afdraaien), zodat het straks weer lekker spunky vooruit gaat. Terwijl Marco de motor doet ga ik de
motorruimte eens schoon- en fris maken, en de goodie's die ik nog heb liggen monteren: 105 casterstangen, uniball voor de DeDion en uniball's/wybert voor de wattlink. En als ik toch bezig ben:
alle rubbers (of beter gezegd wat daar van over is) uit de achter stabi & daar ook maar iets fatsoenlijks voor knutselen. Vóór zit al een RS stabi met droplinks. O ja, schijven hebben hun beste
tijd ook gehad, dus daar maar nieuw op & dan meteen de klauwen ff doen. Donut's vervangen, Powerflexkes erin, en dan kan ze er weer een tijdje tegen !
Plaatjes van vandaag:
Nu weekend gaan vieren !!!!