We zijn op de testbank geweest.
Resultaat 280pk en 370nm. Koppel accuut beschikbaar tot aan de rode lijn!
Maar de resultaten vielen toch wat tegen.... de cijfers dan want trekken doet ie als een dolle.
Ik ben daarna meteen alles weer uit elkaar gaan halen
kan er niet echt tegen als ik weet dat er wat fout moet zitten.
Kon helaas niks vinden...
Maar mn data logs van voor de reviesie wezen toch echt uit dat er iets niet goed zat... 15% meer inspuiting met dezelfde afr waardes maar ook met 0.75bar overdruk ipv 0.5bar. Dus waarschijnlijk ook ongever 15% meer vermogen.
Nog even een doos in de charger gemaakt om t te grote inlaatspruitstuk volume wat op de juiste plaats kleiner te maken ivm een betere stationair opvang. Ook de bypass klep nog wat beter afgesteld maar hier zal t hem niet in zitten.
Alles weer terug geschroefd. Nog even voelen aan de bypassklep die aan de onderkant vd charger zit wat ik eerder ook al gedaan had. Nu ging die ineens niet meer open. Bij t monteren lag er denk ik eerst een draad tegen aan wat hem niet goed deed sluiten maar nu zat ie ervoor waardoor hij niet open ging
Test ritje wees al snel uit dat ik nu wel op 0.7 bar reedt en dat komt meer overeen met een verlaging door t flowen vd koppen met 0.05 bar. Ik vond t eerst oook al vreemd maar kon de oorzaak helaaas niet vinden..
Dus nu weersnel een afspraak maken en terug de bank op!