Hier maar weer eens een update.
Ik had gehoopt dat nadat de sud gespoten zou zijn, ik met de opbouw van de auto zou kunnen beginnen.
Niets is minder waar.....
Eerst ben ik begonnen de voorste wielkasten af te kitten. Dit was namelijk niet gebeurt. Daarna behandeld met "Bodyschutz".
Men was ook vergeten een paar naden in de motoruimte af te kitten en ik had het idee dat de motoruimte niet goed voorbewerkt was, want het zag er allemaal erg ruw uit. Dan denk je, zo'n mooie buitenkant en dan zo'n lelijke motorruimte..... Daarom heb ik besloten om het zelf maar aan te pakken en alle kitnaden weer te verwijderen (ook erg slordig gedaan) , behandelen met een primer, daarna kitten , weer een primer er op en daarna schuren , schuren en nog maar eens schuren.
De meeste tijd heb ik nodig gehad met het afplakken van componenten die niet meegespoten moesten worden. Ik denk zeker wel zo'n 20uur pffffffffffff. De motor en de rest eruit halen had ook gekund en was qua spuitwerk een stuk makkelijker geweest, maar geloof me je kunt nergens zien dat de motor erin is gebleven. ook rond de hoofdremcilinder is het perfect gelukt. Al die uren waren de moeite waard.
De lak is er opgespoten met een 2 componenten lak van Spray Max. Een zeer snel drogende lak die ook nog eens keihard is en zeer mooi te verwerken.