Zo, na eindeloos gepriegel met brakke meetapparatuur en brakke technische vaardigheden, zijn de klepjes gesteld! Alle inlaat keurig op ,40 uitlaat variërend tussen ,47 en ,50. Een uitschieter naar ,55, maar toen ik kwam ik gvd weer een plaatje tekort, terwijl Berlinista het lef had om een weekend op vakantie te gaan. Tss. Afijn, dan maar een wat ruimer. Voor de geïnteresseerden: ik heb een plaatje van 1,75 nodig. Kan A.s. Zaterdag tijdens de koffie aan mij worden overhandigd in ruil voor een stroopwafel.
Dus effe kijken: kleppen goed, ontsteking op tijd, olie op peil: we kunnen! Nou dat rijdt best ok, op een ding na: tijdens demontage van de bak heb ik het rubber onderaan de pook gemold. Maar ik dacht, hoe belangrijk kan een rubbertje zijn? Ik met drie kinderen zou beter moeten weten. Heel belangrijk.
Nog los van de takkeherrie die er vandaan komt, de olie die eruit spat, komt er ook al rijdend een bak hete lucht naar binnen waar je niet goed van wordt... Nu dus toch maar een rubber gescoord en gemonteerd. Overigens krijg je dat niet voor elkaar zonder de middenconsole te demonteren. Waarbij uiteraard stekkertjes afbreken, etcetera. Afijn, u kunt dat wel.
Hoe dan ook: Benna gaat het doen zaterdag. Uiterlijk geen spatader veranderd, maar met een jeugdig hart en bak! Vrop!

Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.