Voorruitrubber heb ik gevonden in Italië via ebay.Eindelijk zit ie er in!!!!! De VOORRUIT!!!!! Precies een maand later dan gepland en een gebroken ruit verder.
Voorruitrubber heb ik gevonden in Italië via ebay.Eindelijk zit ie er in!!!!! De VOORRUIT!!!!! Precies een maand later dan gepland en een gebroken ruit verder.
De breedtemaat is 5,5J. ER komen trouwens wel lichtmetalen velgen van het merk Stillauto Pentastar 13" onder.Hallo Yves, nog enige vorderingen gemaakt? Zou jij eens op je velgen kunnen kijken welke maat breedtemaat erin gestempeld staat? 4.5J of 5J of 5.5J? Bij voorbaat dank.
Erg gaaf overigens dat je de grijze kleur van de velgen nog hebt zoals ze op de eerste serie ti horen en niet een zilvergrijze kleur.
Misschien wel ja, maar het is de bedoeling (al vele vele jaren) dat ie er zo komt uit te zien zoals ze bij mij in de buurt rondreden eind jaren 70 en zoals die van mij ook was. Daar horen ook deze velgen bij en ook b.v. een sportuitlaat. En ach, het kan er altijd weer afgehaald wordenDat originele staal is toch veel mooier??
Ahja, stukje herinnering is idd ook wat waard!Misschien wel ja, maar het is de bedoeling (al vele vele jaren) dat ie er zo komt uit te zien zoals ze bij mij in de buurt rondreden eind jaren 70 en zoals die van mij ook was. Daar horen ook deze velgen bij en ook b.v. een sportuitlaat. En ach, het kan er altijd weer afgehaald wordenDat originele staal is toch veel mooier??