ik had in het verleden met de achterklep van mijn Berlina hetzelfde. Het principe is hetzelfde. Per kant zit de achterklep vast aan het scharnier met twee M8 bouten. Je kan de hoogte stellen door per kant 1 of meerdere ringen tussen het scharnier en de achterklep te plaatsen.
Bv, tussen de achterklep en scharnier van het voorste gat (die het dichtst bij de achterruit zit) 1 vulring en het 2e gat geen ring.
Het zelfde bij het scharnier van de andere kant. Met meer of minder ringen tussen het scharnier en de achterklep kan je het stellen.
ik denk dat je de klep beter sluitend krijgt door bij de voorste gaten van het scharnier (dus die het dichtst bij de achterruit zit) een ring tussen het scharnier en de achterklep plaatst en het 2e gat wat daarachter zit niet, het zelfde bij de andere kant. Het kan ook zijn precies anders om, daar moet je even mee expirimenteren.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, dingen uitleggen is niet mijn sterkste kant
Mvg, Richard
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.