
Ophanging moet net lukken, anders kantelen we hem ff de andere kant weer op

Wat op de foto niet te zien is, is dat de trekhaak echt een byzondere vorm heeft aangenomen..
de breedte is hetzelfde (heb ik net gecontroleerd) misschien dat de afstand, tussen motorsteunen en staartstuk anders is??Wat Michele bedoeldt is dat het staartstuk van de motor wat met een rubber aan de carrosserie bevestigd is anders is dan van een imola?
Dat zou betekenen dat je de steunen die in de koets gelast zitten moet uitslijpen en inlassen in de Imola koets die je hebt...
Al vraag ik me af of die anders zijn... daarnaast moet je ook de uitlijning vd aandrijfas goed in de gaten houden en de Imola en Turbo spullen niet door elkaar goeien anders krijg je gekke dingen ben ik bang...
Wat ga je met je voorruit doen ?
Zie ik daar nou een 205 Rallye staan boven je 75?Heb nog niet onder de imola gekeken....
Moet ik nog wat overzetten van het Turbo chassis![]()
Onderstel is eronderuit en bekabeling ook...
De rest kan afgevoerd worden.