Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en zou graag gebruik willen maken van jullie technische kennis. Ik ben momenteel bezig om een gt junior 1300 uit 1973 op te knappen. De auto is zo goed als gestript van alle onderdelen en hangt in een kantelbrug. Ben nu bezig om aan de voorzijde de radiatorbalk te vervangen en een deel van de bumper. Echter waren ook beide uiteindes van het chassis deels weggevreten, en heb geen goede referentie voor dit stuk plaatwerk. Ik heb hieronder een aantal foto's toegevoegd, waarbij het rood omcirkelde hetgeen is dat voor mij onbekend is. Heeft iemand toevallig een goede referentie voor mij, voor hoe dit stuk plaatwerk zou moeten lopen tot de radiatorbalk?
Ik heb wel een tijdje gezocht in een aantal andere projecten op dit forum, maar kon helaas niet iets duidelijks vinden. Ook kon ik bij sommige threads de foto's helaas niet meer bekijken.
Hier hangt de auto op z'n kop, het zwarte plaatwerk moet nog passend worden gemaakt en zit nog los.
Dit is het probleem gebied.
In de onderstaande foto is de contour van het overgebleven plaatdeel te zien, alleen twijfel ik of dit de juiste contour is, aangezien op deze manier een deuk ontstaat in de bumper.
Alvast erg bedankt voor de eventuele hulp!