Ik zou alvorens geld stuk te slaan op kabels eerst eens controleren waar die 123 ontsteking op staat afgesteld en wat die echt doet mbt stroboscoop.
Rotor en verdelerkap al bekeken?
Zal van t weekend weer eens wat plaoties schieten. Maar wezenlijk veranderd is ze niet, nog steeds in compleet originele staat, behalve dan dat het nu een 1600 ipv een 1300 is, ze in plaats van groen nu multiblu olandese is, Ti grille heeft ipv nuova grille, super kofferklep, ford velgen en golf koplampen
Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.
Benna gaat weer als de brandweer. Wel aanvankelijk in de verdeelkap gekeken, maar niet in de aansluitingen van de kabels. Daarin trof ik een witachtig poeder aan op drie van de vier cilinders. Kortom, op den totale vonkbeleving zal dit geen gunstig effect hebben en dat blijkt ook: vers kapje en kabels (die had ik toch al losgetrokken) en geen gesputter meer. Althans niet meer dan anders. Top tip: maak even een mental note voor wat cilinder 1 op de verdeel kap is. Voordat je de boel los trekt dus.
Je moet dwarsliggen in het leven, want dan ben je lekker moeilijk te begraven.
nog steeds in compleet originele staat, behalve dan dat het nu een 1600 ipv een 1300 is, ze in plaats van groen nu multiblu olandese is, Ti grille heeft ipv nuova grille, super kofferklep, ford velgen en golf koplampen
Het begint een beetje op necro posting te lijken, maar Benna is nog steeds alive & kicking. Ze heeft zelf race aspiraties! Afgelopen week voor het eerst het circuit met haar betreden, samen met mijn jongen van 11. Filmpje!
Ik kom en lees hier al jaren niet zo veel meer, en gisteren met mijn zoon lopende langs een rijtje autos op het SS, stond daar een ietwat krokant ogend exemplaar met jawel een scheve snorhaar.
"Kijk Papa, die is niet zo mooi" ja jongen dat is Benna (denk ik, als die nog leeft) die heeft al een heel avontuurlijk leven achter de rug, daar zit een verhaal achter.... Leuk om nu te zien dat dat dus zo was en die nog steeds rond rijd!