Hoi Martin, hij ziet er gelikt uit!!
Maarrrrr... ik vind dit niet leuk om te zeggen, maar teruglezend zag ik dat er al wat opmerkingen over de kooi waren.
Op onderstaande foto lijkt het alsof de balk tussen de B-stijlen een naad heeft en de achterste boven-onder diagonaal voor op de foto ook...
Is dit een naad?? (lees zwak punt)..de afsteuning van de hoofdbeugel onderzijde B-stijl is ook te magertjes.
Daarnaast staan de door-bars niet in lijn met de kooi en zal bij een frontale botsing de door-bar naar binnen afbreken..
Als laatste zijn je bevestigingsbouten te lang en steken naar binnen (verwondingen)..
Neem dit alsjeblieft goed bedoeldt op.. ik weet dat het pijn doet net klaar en kan je weer met die kooi aan de slag, maar ik denk... maar daar moet ik de kooi echt live voor zien dat je een tamelijk onveilige kooi hebt en zelfs beter zonder kooi kan rijden. Ook de knikken lijken mij ingedeukt maar dat is erg moeilijk te zien op de foto, wel is de kooi bij de A-stijl naar binnen doorgeknikt wat ook niet de juiste stijfheid geeft bij een rol..
Kortom laat er een expert naar kijken voordat je er serieus mee gaat rijden.. Je auto afschrijven is al erg genoeg, maar ik heb wel graag dat je er heelhuids uitstapt!!
Voor de rest is het natuurlijk helemaal de blits die looks!!!