Gezondheid.Shaaa-winnnnnnnnng!!!
Velgjes staan de 145 absoluut! Hoewel ik niet direct een voorstander was van de velgen, vind ik ze gemonteerd wel weer wat hebben!
Gezondheid.Shaaa-winnnnnnnnng!!!
Zoek eens op Google onder EWP wheels Italy(made in Russia...) . steek = 4x100 .Hallo,
Ik vraag me af of deze velg nog ergens te koop is voor de MiTo t.b. 155 pk. En of deze dan ook in 18" te krijgen is.
Ik heb al heel wat afgezocht maar kan deze velg zo niet vinden, alleen voor de brera en 159.
Groeten Roy
Ik kan geen hits vinden onder EWP wheels Italy, wel van WSP wheels, maar in de product catalogus staat deze velg er niet tussen. De originele 17" MiTo velg vind ik zel minder dan waar hier over gesproken wordt, de hoefijzers lopen helemaal door tot de rand en dat vind ik zelf een stuk mooier.Zoek eens op Google onder EWP wheels Italy(made in Russia...) . steek = 4x100 .Hallo,
Ik vraag me af of deze velg nog ergens te koop is voor de MiTo t.b. 155 pk. En of deze dan ook in 18" te krijgen is.
Ik heb al heel wat afgezocht maar kan deze velg zo niet vinden, alleen voor de brera en 159.
Groeten Roy
Ik heb hier trouwens een set originele 17" van MiTo liggen met 4 nieuwe banden van een MiTo die ik met 18" Accessoirevelgen heb geleverd