remco, heb jij een foto van jou spruitstuk?
Nee, is nog niet gemaakt...
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Dat wilde ik doen nadat ik het schutbord dicht gelast had en beter kon zien hoeveel ruimte ik had. Maar stel je er niet teveel bij voor hoor, ik ga niet voor de schoonheidsprijs
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Geen gelijke lengtes of rvs bij mij, gewoon lekker dik lomp staal.
359 cc en 72 pk per cilinder moet deze aan kunnen orgineel zit op 61 pk per cilinder....
4x 61 pk is 244 pk? zouden de originle injectoren dat kunnen ondersteunen, daar geloof ik niet zo hard in.
Voor degene die echt interesse hebben in turbo's kan ik wel een boek aanraden; Maximum Boost van Corky Bell. is wel in het engels maar het wordt duidelijk uitgelegd en in termen die de meeste mensen goed kunnen begrijpen. Bij Bol.com kost het nog geen 3 tientjes meen ik.
hahahaha heeft nu ineens iedereen intresse in een TS turbo
wees maar niet bang, ik hou het wel bij de v6
![Not talking [-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
. Ook al heb ik nog een 75 TS blok liggen....
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.