Die komen er 's zomers op hé..Ik vind persoonlijk de velgen die je eerst had(in dat grijsige) mooier staan,al staat die natuurlijk ook niet verkeerd
Deze
worden momenteel zwart gecoat en voorzien van winterrubber
Die komen er 's zomers op hé..Ik vind persoonlijk de velgen die je eerst had(in dat grijsige) mooier staan,al staat die natuurlijk ook niet verkeerd
Vond ik ook, zou het zonde gevonden hebben om zo'n mooi afgewerkte velg zomaar in het zwart te spuiten.. (Het feit dat ze grijs gespoten is met het geborstelde alu, maakt in feite de velg zo speciaal)Oooow,ok,dan is het goed
Wou zeggen,die wielen zijn veel te stoer om "gewoon" zwart te maken.
Het is geen Honda Civic.Mooi zwart coaten en een mooie rode bies langs de buitenrand.....
gr ico75
Nee, ben ik geen fan van.. Idd iets voor op een civicMooi zwart coaten en een mooie rode bies langs de buitenrand.....
gr ico75
Misschien kan je de oude quotes dan ook maar beter "editen"Bedankt voor de waarschuwing, maar t'is bij m'n pa dat'k werk dus dan mag da wel zeker?Welkom hier, weer een Belg(int zwart )
Mag ik je één tip geven?
Misschien bovenstaande toch maar even wissen, fiscus leest namelijk de dag van vandaag overal mee
Maaaarr kgaat toch voor het zekerste wegdoen Thnx!
Done. Kan jij jou reactie hier dan ook wegdoen, dan is alles erafMisschien kan je de oude quotes dan ook maar beter "editen"Bedankt voor de waarschuwing, maar t'is bij m'n pa dat'k werk dus dan mag da wel zeker?Welkom hier, weer een Belg
Mag ik je één tip geven?
Misschien bovenstaande toch maar even wissen, fiscus leest namelijk de dag van vandaag overal mee
Maaaarr kgaat toch voor het zekerste wegdoen Thnx!
Ik vind het vet, en das het belangrijksteStaat voor geen meter ie zwarte wielen. Jammer maar ieder zijn smaak