SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Schoonheidsoperatie 90 : Daar gaat ze ...

ma feb 06, 2006 21:57

Die zien er ook niet echt uit alsof ze gaan werken :wink:
:jumping: Veel mensenkennis jongen :wink:

Maar goed ... Ik had beloofd om mijn prachtig verjaardagskadooken te onthullen ... Bij deze :

Afbeelding

Met de juiste voet ... :wink:

Afbeelding

Ik heb dus alweer gewonnen \:D/

Afbeelding

Kristal

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Schoonheidsoperatie 90 : Daar gaat ze ...

ma feb 06, 2006 22:03

Waar heb je die mee gewonnen??? Enne zie ik dat goed, je bent een kilo afgevallen?! :roll: (staart)
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 06, 2006 22:30

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Hebben jullie het nog niet begrepen???? Alfa's rijdt je warm volgas als ze koud zijn! Dit zelfs door technisch adviseur Dré.
Enne die bruine kop is helemaal niet van de skipiste maar van het veelvuldig lassen - dat werkt als zonnebank!
Omdat Kristal jarig was kreeg ik op de zaak een middag vrij, was dus niet in klus outfit. :wink:

fRank en Kas: doe nou eens een scherpe foto van een orginele spatbordrand ! please... dit is het resultaat wat ik zomaar in de kop heb zitten na veel apres ski, eeeeh lasplezier 8)
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

SPIDERVELOCE1750

ma feb 06, 2006 22:31

Waar heb je die mee gewonnen??? Enne zie ik dat goed, je bent een kilo afgevallen?! :roll: (staart)
:blue_lol: Gewoon een Trucko Lapino Sander ... Maak U maar geen zorgen . Dat roodharig aanhangsel zal , als alles goed gaat , nooit verdwijnen :wink:

Kristal

Andretti Molletti

ma feb 06, 2006 22:32

Gezever zeg.. de temp staat op groen, dus das goed!!!

En daarna hebben we met zijn 3-en onder de auto de drijfstanglagers weer netjes teruggezocht!!
Dus whats up doc???

8)

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 06, 2006 22:35

en die foto is een V12 van Jaguar eeuh ik bedoel natuurlijk Daimler, maar dat verschil is (volgens mij) niet te zien! :roll:
Jij was zeker altijd het braafste jongetje van de klas! Hoe weet je dat nu weer??? :lol:

ALFACENTRO

Afbeelding

novantamanu
Member
Member

ma feb 06, 2006 22:45

Gezever zeg.. de temp staat op groen, dus das goed!!!

En daarna hebben we met zijn 3-en onder de auto de drijfstanglagers weer netjes teruggezocht!!
Dus whats up doc???

8)
Bij deze indoor test van nonkel Dre zat ik ( kuche kuche ) :blue_cool: met m'n kop onder de kapot :schrik: ( = motorkap .)
Aan de gasklep kon ik zien hoe ie tewerk ging , met kennis dus .
Trouwens met zo'n lange boîte (= geen doos maar versnellingsbak ) en dat op kamertemperatuur ...

Manu .
zie : spiderveloce1750 Afbeelding

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 06, 2006 22:53

fRank en Kas: doe nou eens een scherpe foto van een orginele spatbordrand ! please... dit is het resultaat wat ik zomaar in de kop heb zitten na veel apres ski, eeeeh lasplezier 8)
Dat wil ik best doen hoor, maar hij zit er nu toch al in? Of slijp je de handel er dan weer uit? :D ( zo te zien is het best goed gelukt. )
@ Kristal. Ik heb ook AR 768. Daar zijn de meeste van volgens mij.

SPIDERVELOCE1750

ma feb 06, 2006 22:58

@ Kristal. Ik heb ook AR 768. Daar zijn de meeste van volgens mij.
Iedereen gaat dit behoorlijk naief vinden ... maar daar wordt ik alweer eens vrolijk van \:D/ :wink: Trouwens bedankt voor het aanbod . Ik ben meer dan zeker dat Tom dat goed gedaan heeft , maar iedereen wil zo veel als mogelijk mooi vergelijkingsmateriaal natuurlijk ...Dus een fotooken aubee [-o<

Kristal

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 06, 2006 23:01

Fotooken wil ik wel doen, maar aangezien de auto niet bij mij thuis staat maar ergens anders zal je tot donderdag moeten wachten. Redden jullie dat? Anders maak ik er een spoedgeval van. Alles voor de goede zaak, zeg maar. :wink:

SPIDERVELOCE1750

ma feb 06, 2006 23:09

Fotooken wil ik wel doen, maar aangezien de auto niet bij mij thuis staat maar ergens anders zal je tot donderdag moeten wachten. Redden jullie dat? Anders maak ik er een spoedgeval van. Alles voor de goede zaak, zeg maar. :wink:
Wat mij betreft red ik het wel ...maar het is natuurlijk Tom die moet beslissen ... Weeral vreed bedankt Klaas :!: :wink:

Kristal

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 06, 2006 23:25

en die foto is een V12 van Jaguar eeuh ik bedoel natuurlijk Daimler, maar dat verschil is (volgens mij) niet te zien! :roll:
Jij was zeker altijd het braafste jongetje van de klas! Hoe weet je dat nu weer??? :lol:
:whistle: dat het een Daimler is, was natuurlijk een gok. :^o maar ik had wel meteen herkend dat het een jaguar V12 is. :oops: ik ben nu eenmaal een techniekfreak. Maar dat klinkt wast niet geloofwaardig hè. :roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 06, 2006 23:31

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

He blikdokter ik moet je helaas teleurstellen...Ik heb geen scherpe foto van een schermrand (sterker ik heb niet eens een fatsoenlijke schermrand... :oops: ) En ik ben ook onze digicam al een paar weken kwijt dus morgen ff n plaatje schieten zit er ook niet in :cry: (ik slordig??welnee!)
Maar wat ik op je foto zie , is mi nogal aardig in de richting>knap hoor!!! :thumbs:
Grtz, fRank
PS Kristal schonen bokaal zeg.... =P~
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

di feb 07, 2006 11:25

AHUM - KUCH ! :wink:

ALFACENTRO

Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

di feb 07, 2006 12:05

Voila . Meer resultaten van de vruchtbare dag gisteren zijn in een albummeke gepropt . Geniet ervan !

Kristal

Terug naar “Projecten”