Die zien er ook niet echt uit alsof ze gaan werken![]()

Maar goed ... Ik had beloofd om mijn prachtig verjaardagskadooken te onthullen ... Bij deze :

Met de juiste voet ...

Ik heb dus alweer gewonnen

Kristal
Die zien er ook niet echt uit alsof ze gaan werken![]()
Waar heb je die mee gewonnen??? Enne zie ik dat goed, je bent een kilo afgevallen?!(staart)
Jij was zeker altijd het braafste jongetje van de klas! Hoe weet je dat nu weer???
en die foto is een V12 van Jaguar eeuh ik bedoel natuurlijk Daimler, maar dat verschil is (volgens mij) niet te zien!
Bij deze indoor test van nonkel Dre zat ik ( kuche kuche )Gezever zeg.. de temp staat op groen, dus das goed!!!
En daarna hebben we met zijn 3-en onder de auto de drijfstanglagers weer netjes teruggezocht!!
Dus whats up doc???
Dat wil ik best doen hoor, maar hij zit er nu toch al in? Of slijp je de handel er dan weer uit?fRank en Kas: doe nou eens een scherpe foto van een orginele spatbordrand ! please... dit is het resultaat wat ik zomaar in de kop heb zitten na veel apres ski, eeeeh lasplezier
Iedereen gaat dit behoorlijk naief vinden ... maar daar wordt ik alweer eens vrolijk van@ Kristal. Ik heb ook AR 768. Daar zijn de meeste van volgens mij.
Wat mij betreft red ik het wel ...maar het is natuurlijk Tom die moet beslissen ... Weeral vreed bedankt KlaasFotooken wil ik wel doen, maar aangezien de auto niet bij mij thuis staat maar ergens anders zal je tot donderdag moeten wachten. Redden jullie dat? Anders maak ik er een spoedgeval van. Alles voor de goede zaak, zeg maar.
Jij was zeker altijd het braafste jongetje van de klas! Hoe weet je dat nu weer???
en die foto is een V12 van Jaguar eeuh ik bedoel natuurlijk Daimler, maar dat verschil is (volgens mij) niet te zien!
He blikdokter ik moet je helaas teleurstellen...Ik heb geen scherpe foto van een schermrand (sterker ik heb niet eens een fatsoenlijke schermrand...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fRank en Kas: doe nou eens een scherpe foto van een orginele spatbordrand ! please... dit is het resultaat wat ik zomaar in de kop heb zitten na veel apres ski, eeeeh lasplezier
AHUM - KUCH !Fotooken wil ik wel doen, maar aangezien de auto niet bij mij thuis staat maar ergens anders zal je tot donderdag moeten wachten. Redden jullie dat? Anders maak ik er een spoedgeval van. Alles voor de goede zaak, zeg maar.