Ja, Reinier. Ik kijk er nu al naar uit!
groet, Klaas
Bij die klep zit idd geen verensetje, dat moet je bijbestellen.Marc, d'r zat geen verensetje bij........... Reden om de veer te checken voor installatie?
groet, klaas
Een echte turborijder!!!Zie hier de onderdelen voor de volgende verbetering. Vooral 't laswerk vind ik erg gaaf............
Dumpvalves, glanzende velgen, verlagen. Wat is dit Klaas, "pimp my Evo"?!Klaas,
Heb je ook een verensetje bij de dumpvalve? Neem dan de rode maar (zwaarste)![]()
ciao
Beginnen bij Ypenburg, de tunnel onder de A12, dan linksaf het Forepark in, mini tunneltje onder het spoor van de Randstadrail en vervolgens linksaf de A4 over de Sytwende tunnels in....Gekoppeld aan wat naverbranding in de enige nog resterende demper. Je blijft tunnels opzoeken.
En wat vinden je klanten ervan als je komt voorrijden? Enthousiaste reacties of vragen ze of je in je midlife crisis zit?Ik heb de auto deze week zo'n paar honderd kilometer gereden naar 't werk en naar klanten. Ik heb het idee dat met alle recente wijzigingen (kleppen stellen, verstellen LMM, uitlaat, inlaat, dumpvalve) de auto echt sneller is geworden (oh ja, heb ook de luchtgeleidingsbak naar de intercooler geplaatst). Het echt grote verschil merk je 's morgens vroeg met nog koele lucht, maar dat had ik met m'n daily driver turbozweed ook al gemerkt. De Evo is een FEEST om in te rijden!
Next op het programma staan de boutjes voor de stururkolomkap, solenoid en bleedvalve, hemeltje vastplakken, recaro's monteren.
groet, Klaas