Dan kan ik jullie weer eens bijhouden
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Zaterdag gaan we beginnen met de verbouwing. We hebben een aantal maanden geleden het blok opgehaald bij Wouter (Alfadragon) die via via nog wat wist te liggen. Jens en ik hebben het blok uit elkaar gehaald met bekeken wat de staat van het blok was. Blok kwam volgens de verkoper uit een Alfetta lopend te zijn gehaald (auto bleek vanwege roestschade uit elkaar te zijn gehaald).
Blok en carbs zagen er netjes uit. Vanwege de afstand heeft Jens toen het meeste opgepakt. We hebben een lijstje gemaakt met onderdelen en besteld en vervolgens heeft Jens best wat uurtjes gestoken in weer opbouwen van het blok, schoonmaken en reviseren van de carbs en het benodigde poetswerk. De cilinderkop is door een kennis van Jens en Aaldert onder handen genomen en is gevlakt, heeft klepjes weer mooi ingeslepen en gesteld, klepseals en klepgeleiders vervangen.
De 75 heb ik vorige week weggebracht naar Jens, omdat ook de koppelingcilinder ook kuren begon te vertonen. Dus ik rij tijdelijk in de Quuf, een auto waarmee ik toch erg veel complimentjes krijg. Voor de rest is er afgelopen jaar nog best wat aan de 75 gedaan, maar door tijdsgebrek en negatieve sfeer die toen op het forum heerste heb ik geen updates (kunnen) plaatsen.
Als we er tijd voor hebben, zullen we nog wel even een updatetje plaatsen
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)