Het was een beste klus,maar wat een prachtig strak lichtbeeld geeft dat
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Afbeelding](http://i867.photobucket.com/albums/ab236/brolli21/Snapbucket/34A4CB74_zpse62da87c.jpg)
Daar zou ik niet zo zeker over zijn, hij is een voormalig BMW rijder ....Zijn dit er zonder die angle eyes?
Daar zou ik niet zo zeker over zijn, hij is een voormalig BMW rijder ....Zijn dit er zonder die angle eyes?
Ja,deze zijn zonder angeleyes.Zijn dit er zonder die angle eyes?
Daarvoor hebben ze automatisch dimmende spiegelsHet zou verboden moeten worden, die bi(zelfshetero)ksenonLEDsuperschelleverlichtingsmeuk !!! Je kunt s'avonds potverpillepap met goed fatsoen niet meer zonder zonnebril de weg op !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom heb ik na montage mn koplampen gewoon even netjes afgesteld met behulp van een koplamp afstel apparaat,koplampen staat dus ook gewoon goed voor de APK.
Het probleem is dat bij veel automerken in de fabriek niet meer gekeken word naar koplamp afstelling,en de dealer kijkt er bij aflevering ook niet naar,dus de eerste 3-4 jaar(afhankelijk benzine of diesel) zonder apk,word er ook niets gesteld aan de koplampen,dus de helft van alle leaseauto's rijd met onafgestelde(en dus waarschijnlijk te hoog staande) koplampen.Dat Sander kan sleutelen staat boven elke twijfel verheven ! Maar rijdt dan onderhand de helft van de snelweg-gangers met verkeerd afgestelde lampen ? Ik vind het (te) regelmatig echt niet te harden & na een retourtje Didam-Zwijndrecht-Didam (m'n geëmigreerde dochterke opzoeken) heb ik meestal koppijn.. En da's dus niet van de drank.
Nou ja, ik ben nu eenmaal een aartsconservatief..