Had je dan iets anders van mij verwacht ?mooi album en foto's blijven posten he
Awel Michel ... Ge had het misschien niet verwacht van Nonkel Dre , maar hij heeft ons weer veel bijgeleerdps: heeft Molletti, behalve Tom van z'n werk houden en koude motoren in de toeren jagen, nog iets nuttigs gedaan ?![]()
![]()
(uiteraard wel, grapje)
Betekent dit dat het spoedeisend is ?AHUM - KUCH !Fotooken wil ik wel doen, maar aangezien de auto niet bij mij thuis staat maar ergens anders zal je tot donderdag moeten wachten. Redden jullie dat? Anders maak ik er een spoedgeval van. Alles voor de goede zaak, zeg maar.
Ach KAS, dr is al talloze malen 'iets ' aan gedaan...maar bij dagelijks gebruik lees:mishandeling (en te weinig wassen) gaan ze op de lange duur toch een beetje grauw uitzien....@ Frankalfa. Die roest valt toch best mee. Het model zit er nog in iig. Geen blaren zo te zien. Nu kun je er nogwat aan doen voor het te laat is.
Omdat het instructieboekske ook zo was@Waarom is dit plaatje in het frans? Weet iemand dat? ( of is het toch italiaans? )
fRank, wat zijn DAT nou voor banden joh?Tom , goed nieuws de digicam is weer boven water!!!!
Dus:
Zoiets?
Xcuse me foor the poor quality of ze pics...(en de roest uiteraard.......)
Grtz, fRank
Vertel mij wat! Na dit projectje misschien wat tijd over?Settanta cinque's kunnen daar ook aardig last hebben.
de mijne eerstVertel mij wat! Na dit projectje misschien wat tijd over?Settanta cinque's kunnen daar ook aardig last hebben.