Twee weken geleden met de Gtv naar het SSAR op Zandvoort kunnen komen, heb met de gtv 2 sessie's gereden eerste sessie op zaterdag was ook de eerste test-run. De heen weg naar zandvoort kwam ik er al achter dat ik niet kom schakelen naar de 5de versnelling en bij terug schakelen naar de 3 eruit schoot. Dat was bij het rijden op zandvoort toch wel minder fijn.
Echter na aantal ronden had ik ook geen remdruk meer, na deze dag gelijk door naar de garage om problemen op te lossen. Eerst de schakelstang afgesteld dit was zo gebeurd, hierna meteen alle 4 de klauwen nogmaals ontlucht en een tijdelijk hitteschild voor de HRC gemaakt deze was wel warm geworden na de eerste sessie.
Zondag op weg richting zandvoort eindelijk een 5de versnelling, toch wel fijn op de snelweg.
Eind van de dag 2de sessie gaan rijden met de gtv, heerlijk kunnen rijden terwijl het toch wel druk was op de baan.
Snelste tijd tijdens deze sessie was 2.22 heb gemerkt dat de auto veel sneller ken dan dit, maar dit waren ook voor mijn de eerste keer rijden op zandvoort. Wat vertrouwen en meer rij ervaring ken er van deze tijd in de toekomst nog een hoop secondes vanaf. Al bij al ben ik blij met deze tijd tijdens de eerste test rondes.
een preview,
https://youtu.be/fjdKCUd--Do
Foto's van het weekend,
Samen met de 75 van stephen,