Zo vandaag de velgen eens even grondig onder handen genomen.
Voorlopig toch nog maar niet poedercoaten....
Heb ze wel goed schoongeschrobd en kleine krasjes met "krasweg" van de Aldi weggepoetst.
Omdat de 75 toch op de steunen staat heb ik ook maar gelijk de wielkasten met veel water en een sopje helemaal schoongeborsteld.
Resultaat ziet er goed uit vind ik, al zeg ik het zelf. Ik zal morgen of zondag een paar foto's plaatsen als de Yokohama's erom liggen.
Verder heb ik nog de mistlampjes van Yuri schoongemaakt en gekeken of alle kabels er liggen.... .niet dus...
volgens mij ligt er wel het losse stekkertje onder de kap bij de koplamp, maar de kabel is te kort om de mistpitjes aan te sluiten, dus dat wordt een beetje solderen en doe-het-zelven.
daarna ook gelijk even naar de ruitenspoeier gekeken, want die pieste geen water meer. Leek in eerste instantie in het slangetje van de pomp naar het T-stuk te zitten, maar nader onderzoek wees uit dat het de sproeiertjes zijn. doorprikken met een naald was niet succesvol (door de knik die in het sproeierkopje zit) en dus liggen ze nu te borrelen in de azijn. morgen maar eens kijken of ze open zijn.