Frank, Erwin,
Dit is inderdaad de 'budget' uitvoering waarbij afstandplaten worden gebruikt om de klauw op de juiste afstand van de naaf te zetten in verband met de grotere diameter schijf, de klauwen uit elkaar gaan en er andere tussenstukken in de klauw worden gemonteerd en de klauwen zo om de dikkere schijf heen laat passen EN andere stiften (met een zelfborgend moertje) om de blokken op z'n plek te houden. Allemaal mooi, optisch enzovoorts.
Ik heb dezelfde Pagid Red blokken weer terug laten monteren als ik gebruikte op de nog goede standaard schijven dus ik kon erg goed vergelijken. Ik moet echt zeggen dat de auto aanzienlijk beter vertraagt. Het is lastig in cijfers uit de drukken maar het voelt echt stukken beter. Ik heb niet zo hard geraced dat ik goed heb kunnen testen of er fading eerder of later op zou traden. Mijn broer die mij vergezeldde en ook op de heen- (standaard remmen) en terugreis (nieuwe remmen ingeremde blokken-schijven) een stuk stuurde was ook erg onder de indruk van het toegenomen remvermogen bij vertragen op autobahnsnelheid.
Binnenkort de V6 weer eens van stal halen dan weet ik weer hoe het was.