ja, dat klopt, ik kom zo elke 2 weken wel een keer door odiliapeel vlammen.`hey 16vee jij woont heel erg bij mij in de buurt.
moet je eens een x op het kerkplein kijken tegen over de ingang, staan ook een paar alfatjes. en daar woon ik dus
ja, dat klopt, ik kom zo elke 2 weken wel een keer door odiliapeel vlammen.`hey 16vee jij woont heel erg bij mij in de buurt.
Ik zal mijn claxon meninge malen laten horen!!ja, dat klopt, ik kom zo elke 2 weken wel een keer door odiliapeel vlammen.`hey 16vee jij woont heel erg bij mij in de buurt.
moet je eens een x op het kerkplein kijken tegen over de ingang, staan ook een paar alfatjes. en daar woon ik dus
Heb je nog meer afbeeldingen van je hemeltje?Eu,
De zelf beklede dakhemel staat er ook op!!!
[off-topic ] sorry voor het off-topic gaan, maar wat een beauty Giallo lord QV [/off-topic]ja ziet er best strak uit .
die stoelen heeft een kennis van me ook in zijn 33 zitten, vind het wel leuk staan maar zou ze zelf niet kopen zeg maar.
op die foto waar je stoelen te zien zijn, is dat toch geen roest he? net iets onder die deur-rubber![]()
ik heb zelf een type 2 (in erg mooie staat moet ik zeggen), en ben weer' opzoek naar een type 3.
sorry kon het niet laten:![]()
Jazekers kan ik da vertellen. Foto's komen van de week dan. Ik heb een orginele dakhemel gepakt en gereinigt. Zorg dat ie schoon is en geen oude vouwen heeft. Kennissen van mijn ouders zijn meubelmaker van beroep. Je spuit er een soort lijm op, en dan strijk je er bijvoorbeeld de middenstreep erop. Daarna spuit je bijv. de linker kant in met lijm, en dan strijk je dat erop. Ga zo te werl totdat je een strak resultaat krijgt. Tis wel een middag werk hoor, maar het resultaat was bij mji echt suuper mooi. Bij de hoeken en zo zit het er net zo strak op!! Materiaal weet ik zo niet, maar het is wel elastisch!@16vee
Heb je nog meer afbeeldingen van je hemeltje?Eu,
De zelf beklede dakhemel staat er ook op!!!
Zou je kunnen vertellen hoe je dat zelf hebt gedaan?
Dat zou ik niet weten, dat is gewoon wat de meubelmaker daar voor gebruikt. Moet je maar bij jou korst bijzijnde meubelmaker vragen!Watvoor lijm heb je daarvoor gebruikt?
En de stof? ook nog speciaal iets?