Dat zal nét niet lukken denk ik . Maar een volgende keer staat ze er zeker tussen!Dat gaat lekker snel. Zo doorgaan en we zien jullie 16 September op Zandvoort bij het register.
De mijne is inderdaad ook van 1988, 09-03-1988 om precies te zijn, nummer 5761De grijze is van 1988 als ik het goed heb? Weet je het bouwjaar? Onder de claxondop staat het bouwjaar. Ik denk 1985. Klopt dat? Blijf posten.
Mijne is januari 88 gekentekend, nr 5814.De mijne is inderdaad ook van 1988, 09-03-1988 om precies te zijn, nummer 5761De grijze is van 1988 als ik het goed heb? Weet je het bouwjaar? Onder de claxondop staat het bouwjaar. Ik denk 1985. Klopt dat? Blijf posten.
Dat kan natuurlijk. Dan moet je de claxonknop er even af slopen.Grille kan natuurlijk ook gewisseld zijn.
Ik heb een niet standaard stuur erin (sz).....Dat kan natuurlijk. Dan moet je de claxonknop er even af slopen.Grille kan natuurlijk ook gewisseld zijn.
Grill is dus ooit gewisseld voor een 'oude'.... en mooiereHet is een 87ér, in 88 op kenteken gezet.