Neem a.u.b. een GTV-kenner mee om de staat van koets te beoordelen!
Techniek is hooguit veel werk, maar in principe wel appeltje-eitje en er is hoe dan ook zat kennis aanwezig hier.
Doe er je voordeel mee.
Bezint eer ge begint en daarna.........go for it!
vrijwilligers???
zou erg fijn zijn!
T'is inderdaad een leuk ding, maar van verrotte voorschermen wordt ik in dit geval wel erg bang, ik zag daar zelf ook al de roestduivel zitten, maar heb zelf bij de achterschermen nog niet meer eens gekenen, dus in welke staat die zijn???
hoe kun je dat zien? ik kan dat echt niet zien op die fotos? of ben je er wezen kijken?
zijn die voorschermen een dragend(dus belangrijk) iets? is het veel werk om die schoon te maken en er een nieuw stuk in te lassen?
Wel checken of de vliegwielen hetzelfde zijn (ivm oud type aandrijfas) anders moet je hem omzetten.
ik neem aan dat je dan de motor moet openschroeven of niet? is dat makkelijk te bereiken? kan je dat niet gewoon opzoeken? je weet toch dat het een 1600 uit 79 is?
@ Tim; ik moet me wel heel sterk vergissen als dat niet dezelfde gt is die een jaar terug (?) op t forum werd aangeboden samen met een hele hoop onderdelen van de gt/gtv. Brede wielen, klein plaatje voor, geen voorbumper erop..
De auto zou ik gaan bekijken (ergens in Zuid holland meen ik) maar er was iemand eerder en die heeft m gekocht.
wel toevallig, staat nu weer in zuidholland. weet je zeker dat hij is verkocht toendertijd? zo nee is die man natuurlijk een beetje wanhopig aan het worden en wil ie er misschien voor een prikkie vanaf
in ieder geval al heel erg bedankt voor al jullie reacties! had niet verwacht dat er zo snel gereageerd zou worden
tim