Oeff, dat is ook wel heel erg laag! Toen ik oorspronkelijk de "één tandjes methode" heb gebruikt en de wagen goed vier cm zakte voor kwam het spatbord nog niet over de band. En dat vond ik dus al veel te laag! De 75 stuurde toen ook heel erg raar, was net alsof er een stuurstang los zat ofzo, zwabberde alle kanten op en vooral in middenstand erg onrustig.Ik ga dit binnenkort ook maar eens uitproberen. Met één klein verschil, ik ga de torsiestangen de andere kant op draaien. Klinkt voor sommigen misschien idioot in de oren maar ik ga m'n 75 dus verhogen. De spatbordrand hangt nu aan de voorzijde een paar cm lager als de bovenkant van de band. Leuk voor op het circuit misschien, zo laag maar, op de openbare weg heb je er niets aan, elke drempel is voor mij en ik heb het idee dat de wegligging een stuk beter kan. Zo aan de wielstand te zien is er gewoon lukraak verlaagd, zonder verder na te denken over het veranderen van camber en sporing.