Dat witte klepdeksel, dat vind ik mooi!
Die gele slang is van de catch tank voor olie en oliedampen.
Achteras zit er onder, compleet met alles erop en eraan, want de handremspullen zaten er niet op, dus dat was nog een heel werk.
Ook onder de kap het nodige gedaan vandaag. Dynamo, bedrading, gasstangstelsel, radiatuer, waterslangen.
Morgen: Interieur afbouwen en , broodnodig: kabel voor kofferklep monteren, nu moet ik openen via gat van het achterlicht.
Dan achterlichten enz erin.
Verder staat ie achter nog veel te hoog.
Dan zit ik nog met de kleur. Ik heb wel verf gehaald, maar ja, je geeft m maar een keer een ander kleurtje.
Dus!
- Enerzijds: Matzwart..... (ik heb heeeeeeeeeeele coole stickers die ik dan a la Hot Rod/ Nascar op de voorschermen plak. )
- Anderzijds: De wat oudergedienden onder ons kennen wellicht nog mijn dikke Bert, de muisgrijze GTAm replica, waarmee ik veel HARC dagen onveilig gemaakt heb. Die kleur dus....
- Mijn Brievenbus wordt Wit met een amaranto neusje. Deze idem doen. Beetje Beauty & Beast effect...
- Lila en dan a la Porsche 917 inkleuren met zwart : Schinken. Wurst... enz. (iemand die weet wat ik bedoel en een foto heeft?)
- Rosso Corsa, witte roundels, witte neus, gewoon Alfa Corse, eventueel wit neusje.
Wie het weet mag het zeggen.
En indien matzwart: Welke soort is nou mooi mat a la de 75 van Bob vd Sluis? en waar scoor ik in regio utreg die verf?
Foto van de Dikke Bert...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end