Goed!
Was een supergezellig weekend waarin we nog super opgeschoten zijn ook
Gisteren met dank aan Andretti (geen oude man), Ciclista ("ik weet veel van mini's), en Marco (voorzitter zeeuwse alfaclub, en mede-schuldige) en vandaag nog een heel end verder met dank aan Graffiaturo ("als ik die ruit maar niet uit m'n poten laat vallen")...
De Sprint staat nu rondom op poten, compleet met stuurinrichting, voorwielophaning, achteras benzinetank. Remmen rondom, alleen nog niet aangesloten (zie "Gehoord en gelezen" -> hoofdremcilinder alfasud sprint 1.5 gezocht) en dus ook nog zonder remleidingen. Rollen kan hij echter wel
Verder heeft het blok zijn "op het strand" (quote Ciclista) gereviseerde cilinderkoppen gekregen, ligt er nieuwe distributie met spanrollen klaar, een nieuwe waterpomp etc... alleen strandde dat op een kapotte krukaskeerring die zaterdagmiddag om een uur of 2 nergens in de nabije omtrek te krijgen was... ligt dus klaar om afgebouwd te worden! Wel jammer, anders had eigenlijk volgend weekend de motor er wel ingekund...
En dan hebben we ons nog uitgesloofd op de achterramen (zij- en achterruit) - die zit er dus weer in, en ook de zijraampjes met de beruchte draaimechanismes. Maar het zit erin en het werkt weer!
Vandaag met onvolprezen hulp van Graffiaturo de kabelboom, het dashboard (grotendeels) en de voorruit geplaatst... en nu lijkt het dus best wel weer op een auto! Nu "snel" banden om de velgen laten leggen zodat het weer wielen worden (zo was het toch, Mark?) en dan kan ze rollen!
Nu is het dus een kwestie van die elektronica aan de gang prullen, de remmen aansluiten, het blok erin mikken, interieurtje afbouwen en gààn!
... of zie ik nou nog wat dingetjes over 't hoofd?
foto's zometeen, ik zit ze up te loaden