Dat is idd Dasty. Met een bievakmuts op naar de Wibra en voor een paar cent heb je een uitstekende ontvetter. Let wel, niet gebruiken in het interieur. Gespoten dashboarddelen of deurbekleding slaat witter uit de baard van Sinterklaas. Maar voor onder de kap of andere vette ruimtes, prima geschikt.
De Sprint is misschien wel een lot uit de loterij. Maar dan wel een winnend lot. Ik snap ook niet waarom de vorige eigenaren ( niet jij Richard
, want dat snap ik wel ) de auto verkocht hebben. Er is een boel tijd in gestoken. Nu is het een kwestie van afmaken.
1 van de dingetjes die nog in de planning staan is het schakelmechanisme opfluffen. De keren dat je in 3 vertrekt zijn talrijker dan dat je hem in de 1 pookt. Dat kan beter. Verder heb ik het idee dat de sporing van de auto uit lood staat. Bij de eerste de beste rotonde sp( r )int hij als een gek en wil meteen rechtdoor het weiland in. Dat kan ook beter. Ook zit er een tik in tijdens het sturen. Was bekend maar hoort niet zo. Daarom zou ik graag willen weten wat er is gebeurd de afgelopen tijd. Dan wordt het zoeken naar de oorzaken iets gemakkelijker.