Hee mooi project
Leukste kado wat je kunt krijgen!
Nou keek ik even terug bij foto's van augustus => die linker wattstang is fout! Op een GTV6 hoort een naar benede gebogen satng te zitten i.v.m. de uitlaat bocht, die er overheen moet. Een rechte stang gaat daar de uitlaatpijp raken en dat wil je niet! (iid geval met inveren)
Nou keek ik even terug bij foto's van augustus => die linker wattstang is fout! Op een GTV6 hoort een naar benede gebogen satng te zitten i.v.m. de uitlaat bocht, die er overheen moet. Een rechte stang gaat daar de uitlaatpijp raken en dat wil je niet! (iid geval met inveren)
ik weet niet precies wat je bedoelt maar neem aan dat je op deze foto doelt,
hoe zou het volgens jou wel horen te zitten?
Ter verduidelijking:
Hij LOOPT!!! ... na een sleep ronde van 5 km vervolgens een compresie test uitgevoerd te hebben wou hij het eerst nog niet doen. 12 bar gaf de compressie test, maar toen zag ik nog ergens een massa draad van de ontsteking los had .. deze gemonteerd en ik stond versteld dat hijin 1 x aan pakte.!!Suc6 ermee en hou ons op de hoogte.Kom als je iets wilt weten,of fotograferen
maar eens bij me langs.Heb nu de verlichting in de garage voor elkaar
Moi!
Waarom ontdek ik dit topic nu pas.
Maar nu maar on-topic, het project gaat zo te zien de goede richting op.
Ik zal dit topic natuurlijk blijven volgen.
Misschien een ontzettend domme vraag, maar wat voor kleur jasje krijgt ze straks eigenlijk?
Anyway....mooi om te zien dat er straks weer een GTV6 in ons mooie noorden op de weg komt.
Ciao, Arjan.
ja sorry ...Gefeliciteerd vriend.Je zou mij toch bellen
Ik spreek je.