Ik ben vandaag weer eens aan de gang gegaan bij de sprint... nog niet al te constructief, maar je moet toch wat
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
en zo kunnen jullie tenminste zien dàt ik er wat aan doe!
Aangezien de Sprint letterlijk klem tussen de rotzooi stond besloot ik om eerst maar weer eens op te ruimen. Er lag nog verschrikkelijk veel 33-spul van de QV waarvan ik een groot deel toch nooit meer ga gebruiken en aangezien de ruimte niet echt onbeperkt is moest er maar eens wat weg. Nou, dat heb ik geweten: Het leverde een hele Lancer vol zooi op! Twee uitlaatspruitstukken die te rot waren om ooit nog iets mee te kunnen, 2 achterdeuren van de 33 die te slecht waren om aan iemand cadeau te doen, motorkap idem dito. Eindeloos veel oud staal, veels te veel autogordels, een paar kromme wielen met lekke banden... een kapotte voorruit... er kwam echt geen einde aan
Past dat allemaal in een vieze ouwe japanse sedan? nou euh, ja en nee
Dicht zaltie! Euhm, oeps, gelukt
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nahja, bij deze auto mag 't
Uiteindelijk zat het er allemaal in, en zaten wij klem tegen 't dashboard. Naar de stort... kom je erachter dat die dicht is op Hemelvaartdag. Fijn
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Dus dat wordt zaterdagochtend nog ff naar de stort dan! Ghe, staat er 2 dagen zo'n hok vol zooi voor de deur. Morgen maar gewoon mee naar m'n werk rijden dan? Ik ga 't er toch echt niet eerst weer uithalen!
Zo en toen kon je er weer omheen lopen... gelijk maar ff op andere wielen (om deze zitten banden waar nog wèl lucht in blijft zitten, wel zo prettig) gezet en op de voorgrond de motor die we weer uit 't plastic gegraven hebben. Dat wordt 't eerstvolgende project... uit elkaar en weer in elkaar. Nadat er nog een paar stukjes sprint teruggeweest zijn naar de spuiter, want ik heb toch een paar slordigheidjes gevonden waar ik niet ultiem over te spreken ben. Beetje jammer, maar ik ga er vanuit dat het nog wel netjes opgelost wordt.
Trouwens voor de minder oplettende meelezers: Lees dit ook ff
hoe meer zielen hoe meer vreugd!
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=3101
Zo, 't was weer een hoop verhaal en weinig voortgang, dat dus hopelijk binnenkort